Ya kızlar artık bıktım şu gazdan hay kahretsin ya !!!
Çocuğuma masaj yapıyorum gaz çıkarıyo ama yetmiyo çok gazlıymış bitmiyo gazı gaz damlası içiriyorum denemediğimiz damla kalmadı. Probiyotik de içiriyorum. Ama yok yok yok. Acile götürüyoruz kaçtır ya çocuğum 3 ay 6 günlük ama çatlıycak ağrıdan. Onu öyle görmeye dayanamıyorum çok canı yanıyo bayılacak ağlamaktan acıdan. Yediklerime de çok dikkat ediyorum. Yahu yok mu başka yöntemi bunun, şunu denedim kesin çözüm oldu dediğiniz bişey yok mu kurban olayım söyleyin