Benim dikislerim patlamıştı enfeksiyondan😔rahimde yara varmış enfeksiyon yapmış 3 aylıkken dikislerim açıldı.sonra doktorum rahim yaramı yakıp dikişleri tekrar dikti antibiyotikli krem yazdı 1 haftada batikonlu suyla taret aldırdı bol bol kurutma makinesiyle kuru tutmaya calistim.çok şükür 14 gün sonra kontrole çağırdığinda hicbirsey yoktu.sizde tekrar bir doktora görünün çok geçmiş olsun😔