D vitaminini de Demir ilacını da kullanmanı tavsiye etmem. D vitamini çok gaz yapıyo çocuk kıvranıyo resmen ne kadar gaz ilacı kullansan dahi. Demir de normalde 4. Ayda verilir belki erken vermiş olabilirler ihtiyacı varsa onu da kullanmadım çünkü o da çocuğa acı çektiriyor resmen. Bende buradaki arkadaşlara sorarak ilerledim .Allah bağışlasın