Merhaba kızlar oğlum 8 ay 17 günlük ve uyku denen şey 0 hicbuyunuyor uyusa da sadece ayakta sallayarak uyuyor ayağımdan indirince kalkıyor hemen gece gündüz hep böle 1 kaç haftadır daha çok kötü olmaya başladı gece oğlum ayağımda o şekilde uyuyorum bıkıyorum başta böle alıştı ama sallamayı bırakmak istiyorum uyku eğitimi vermek istiyorum baya araştırdım ama korkuyorum yapmak da zorundayım gündüzleri uykusuzluktan yorgunluktan bayılacak gibi oluyorum uyku eğitimi vermiş olan varmi aranızda süreç nasıl ilerliyor morale ihtiyacım var