Annesinin_kuzusu00 23 aylık kızım konuştu.Normal cocuklar anne der baba der.Benim kiz kitaptan baykuşu gosterip baykış dedi🤣🤣🤣.Bunada sükür bisey dedi ya buda bana yeter.Sacma bi post oldu ama annelik işte😍🤣🤣
Duyulurum Annesinin_kuzusu00 Maşallah 🥰 bir komşunun oğlu anne baba demezdi kaplumbağa derdi o geldi aklıma 🐢😅
Annesinin_kuzusu00 Artizneararlabazarda tesekkur ederim.Darisi butun evlatlarimiza insalah😍Aynen bende hic bu kelimeyi beklemiyordum.
Annesinin_kuzusu00 Duyulurum hahhha bizimki baba su mama falan diyordu simdide bayluş dedi bi gun anne de derinsallah😅🤣
Tubasahra Annesinin_kuzusu00 Masalllah masallah.🎉🎉🎉 benim 2 numarali oglum da 2 yasina kadar baba,ham, han derdi.Tam 2 yasina girdigi ay be dediysem tekrarladi.Cok sasirmistim ,cok mutlu olmustum.😍😍😍😍
Birbebekkkbircicek Tubasahra merhaba hep babayı anlamlı mı derdi benim oğlum 18 aylık kuş görünce diyor kuş diye mö diyor başka kelimesi yok :(
Familyboy Annesinin_kuzusu00 maşallah canım bol bol kitap okuyun konuşun onunla yinede kelime dağarcığı gelişsin iyice
Tubasahra Birbebekkkbircicek Merhaba evet anlamlı söylüyordu.Abisi televizyon izlerken oda izliyordu.Bi sure kapattim o uyanikken oyle konusmayi artirdi ben ona bagliyorum.