Daphnesmom hayırlı olsun sağlıkla büyüsün inşallah. Bende sezaryen doğum yaptım. Benimde sütüm yok denecek kadar azdı. Hatta bebeğim hafif sarılık bile olmuştu yüzü falan. Eşim mamaya çok karşı biri. Annemin zoruyla aldı getirdi, 4-5 gün verdik, annem evine dönünce mamayı alıp götürmüştü. Sütüm gelsin, bebeğim aç kalmasın diye herşeyi yaptım yani. Bol bol rezene çayı için, hatta rezene + kimyon içerdim ben, çok faydasını gördüm gerçekten. Simitaşı derler bizim burada köfteli bulgurla yapılan bir pilav ondan yedim yeşillikle ve bulgur pilavı faydasını gördüm. Bir de hurma yiyin günde 3-5 tane falan. İnşallah bunlarla artacaktır. Bir de duşta sıcak suyla göğsünüze masaj yapın. Bebeğinizi de sık sık memede tutun sütünüz olmasa bile.