Merhaba, sağlıkçı varsa lütfen yardımcı olsun. Bir aydan uzun süredir göğsümde bir ağrı var iyne sokması gibi geçer geçer dedim geçmyor ve meme ucumda bir beyaz nokta gördüm süt kanalı tıkanmış sandım ama açınca iltihap gibi bir şey geldi . Ucunda çok ağrı var emzirirken çok zorlanıyorum ve o ağrı bütün memeye dağılıyor sanki . .bböyle bir durum yaşayan oldu mu ? Ne yapmamı öneriyorsunuz?