Benkimimki Kızlar bebeğim 6 aylık ek gıda ve mamayla besleniyo demir takviyesi de alıyo kakası kahverengi-siyah fakat bugün farkettim ki kakasında beyaz tanecik benzeri şeyler var bilgini var mi başınıza gelen bir durum mu?
Moonlightttt Benkimimki devam edecek mi bakın. Beyaz risklidir, safra problemi olabilir devam ederse doktor a götürün. Ama bir kerelikse yediklerini sindirememistr.
ceylin33 Verdiğiniz ek gıdadandır diye düşünüyorum yediği şeyleri tam sindiremedikleri için tanecikli çıkıyor benim oğlum 18 aylık hala bizde oluyor mesela
Benkimimki ceylin33 evet bazen havuç yerdiğimde de kırmızı oluyo. Ama beyaz bişey yedirmedim hiç internette karaciğer vs yazıyo normalde bakmam da bilemedim
ceylin33 Benkimimki takipte kalın biraz her seferin de olacak mı sütünüzün yağından bile olabiliyor. Ben karaciğer sorunu olan kaka tamamen beyaz diye biliyorum içinde pütürlü olarak değil de. Örneğin elma armut vs birşey verdiyseniz o da beyaz çıkar isterseniz resim ekleyin
Benkimimki ceylin33 bebeğimi emzirmiyorum bi de hep aynı şeyleri verdim aslında farklı bişey yedirmedim