Bebegim 3 aylik ozellikle mama yerken kafasi cok terliyor cok hareket edincede direkt kafasi terliyor biberonun ucunu degistirdim rahat icsin diye bu seferde hemen bitirip yutkunmak icin ugrasirken kafasi yine terledi. Terini müslinle siliyorum ama teri soguyup hasta olacak diye cok korkuyorum. Ne yapabilirim kafasini kurutmak yeterli olur mu hasta olur mu boyle olursa😔