Merhaba, kızım önce nuk magic cup kullandı. Bahsettiğiniz sanırım bu.. biz çok çok memnunduk… sonra nuk pipetli bardağa geçtik.. ikisi de en iyi bardaklar bence.. ancak siz bilirsiniz tabi ama zaten pipetle içiyormuş, tekrar bardağa neden ihtiyaç duydunuz. Büyüdükçe normal bardaktan içmeyi öğreniyorlar zaten. Şuan 3 yaşında kızım bu arada