Hayallerim95 Sabah 7 de sağdım Dolaba koydum 12 gibi çıkardım hastaneye gittim biraz ısınsın diye güneşe koydum hastanede içmedi tekrar dolaba koysam yarın içirsem olurmu yoksa bozulmuşmudur