Feyzosunannesi ozgealpaslan bir yaşına kadar her ay takipli doktoruna götürdüm, sonrasında sadece hastalandığında vs gittik, sağlık ocağına pek gitmedik
Babybloom ozgealpaslan 1 yaşa kadar her ay çocuk doktoruna götürdüm. Aşılarını hastanede yaptırdım, boyuna kilosuna kalbine kulağına gelişim aşamalarına bakıldı. Şart mı? Değil bence. İmkan vardı yaptım diyelim. İmkan yoksa sağlık ocağı da aynı işi görür.
Ozlemay Her ay sağlık ocağına götürdüm çocuk doktoruna 2 defa sıkıntımız vardı gittik. Allah hastalık vermesin sürekli götürmeye gerek yok belli bir hastalığı yoksa.
Sedefe ozgealpaslan 6. Aya kadar düzenli gittim sonra 1.5, 2 ay gibi sürelerde gittim zaten doktorumuzda bir sıkıntı olunca ararsınız 2-3 ayda gelebilirsiniz dedi
Madam ozgealpaslan asla ama asla yeterli değil hatta sağlık ocakları yanlış bile yönlendiriyor o sebeple kesinlikle düzenli gidilmeli doktor çocuktaki sizin anlamadığınız sıkıntıları da anlayıp müdahale eder
Denizzz88 ozgealpaslan 1 yaşına kadar her ay doktoruna götürdüm şimdi 1 yaşında oldu artık her ay gitmeyecez hasta olursa ancak bide menenjit aşılarını yapıyor doktoru onları yapması için gidicez belirli aylarda
BuseBlt ozgealpaslan 5 aylık oldu, her ay götürüyorum, altıncı aydan sonra 2 ayda bir götürmeyi düşünüyorum arada bir problem olmazsa. Bizim sağlık ocağı hiçbir şey yapmıyor 🤷
Alimel ozgealpaslan ben götürüyorum sağlık ocağındakiler uzman değil ki gelişimini ne kadar anlasın belki önemli bi durum var uzman doktor tecrübesi daha önemli benim için
Aysegul93 ozgealpaslan boyunu bile sağlık ocağı yanlış ölçüyor bir ay önce 60 olctuler bir ay sonra 58 😀 aynı gün doktorda boyu 61 gelmişti sağlık ocağında 58 düşünün
Ebrudrgt Aysegul93 kız nası guvencwz Ozman ya. Onlarn kilo ölcümlerinde yanlıstır Ozman bozuktur belkide tobe yarabbi. Farklılık goaterır mı acaba yerden yere gore 😁😁icime sinmedi bak simdi benm yavrum az kilo almıs cıktı cnku sasırdm yani
Zlm ozgealpaslan ben doktora götürüyorum herseyine bakiyolar sonuçta kendi alanı sağlık ocağının bilmediği şeyleri biliyodur
Premsesannesi355 ozgealpaslan canım ben 4 aya kadar doktora ondan sonraki her ay sağlık ocağına götürdüm baktım doktorun yaptığının aynisi boy kilo bilgilendirme sağlık oxagi daha güzel yapiyoe bende sadece sağlık ocağına gittim