e1if Kızlar dr bana 13 aylıkken son doz olacaktı demişti şimdi aşıya geldik haziranda son doz olacak dedi yaptıranlar kaç doz yaptırdınoz
AselinAnnesi_28 4 doz canım 7,9,13,15 aylıkta yapılıyor kızım 13 aylık oldu 3. Dozu yaptırdık 15. Ayda son doz dedi doktorumuz 1 ,2,4. Doz beksora 3. Doz nimeniks
e1if AselinAnnesi_28 ay kız valla bi an acaba dr karıştırabilir mi diye geçti içimden 13 aylık son doz olacak deyince, sordum 4 5 doz oluyor dedi
bombacimulayim Son doz dediği bexero nun son dozudur. 13. Ayda bizim de bexero son doz. 15. Ayda nimenrix sonra yok