Cegdemm Kızlar 3 yaşında oğlum var erken konuştu ve çok güzel konuşuyordu 10 gündür kekeliyor artıyor söyleyemiyor kendini sıkıyor sinirleniyor her terapist farklı şeyler söylüyor kimi diyor ki asla belli etme olmamış gibi davran kimi diyor ki onu rahatlat arada kendin de kekele normalmiş gibi davran ne yapacağımı şaşırdım. Başından böyle bi olay geçen var mı düzeldi mi ne gibi bir yol izlediniz çoook üzülüyorum çocuğum için bilgisi olan lütfen yazsın
Deletedmom_54 Cegdemm bişeyden mi korktu yada nazara falan mı geldi yavrucuk kendinizde öyle konuşursanız bence normal algılayıp düzeltme sonrasında zor olabilir sabırlı olun sözünü kesmeyin o konuşurken heyecanlanmayın cümlesi bitmesi için Allah şifa versin
GizeminEdizi Cegdemm aynısı bir anda benimmoglumda oldu 28 aylık,1 hafta içinde kendiliğinden geçti,başladı kekelemelik sonra bir anda daha xok kekeledi ve bitti,geçiyor merak etmeyin
Sevinc24 Cegdemm belli etmeyin 3 haftaya geçiyor gelişimseldir hata yapmayın ki kalıcı olmasın sadece siz değil ailenizi de uyarın hatta onunla alakalı konuşmasınlar biz öyle aşmıştık
Cegdemm Hiçbir korku veya stres yaşamadı bi anda oldu ve ben de anlamadım. Çok konuşan bi çocuktu şu an susmayı tercih ediyor. Asla sözünü kesmiyorum sabırla dinliyorum ama içim çok kötü çok evhamlıyım
Deletedmom_54 Cegdemm sakin ol canım tedavisi olan bişey sonuçta konuşturmaya çalış sohbet et sana yardım etmesini iste mutfağa beraber girin birlikte vakit geçirin içine kapanmasın
Cegdemm Deletedmom_54 ah ah neler yapıyoruz hep de yapardık sebep aramaktan yoruldum artık inşallah dediğiniz gibi geçer
Cegdemm GizeminEdizi GizeminEdizi neredeyse 2 hafta olcak . Artık ne dediğini anlamakta güçlük çekiyorum. Gözlerini kırpıyor ağzını daha geniş açıyor allahım tez zamanda bitsin dayanamıyorum gördükçe
marscicegi Cegdemm bende büyük oglumda yaşadım aynısını, işin acı tarafı bende kekemeyim, hani geçici olma ihtimaline zerre inanasım gelmedi ama geçici bir dönemdi bizimki de, tedirgin olmayın, bence üstüne gidip düzeltmeye çalışmayın derim ben
Zeyzey06 Cegdemm şuan durumunuz nedir benim kızımda 30 aylık ve 2 haftadır git gide artan bir kekemelik çıktı ne yapacağım bilmiyorum bi çok terapistle görüştüm hepsi panik yapmayın gelişimsel diyor 1 hafta daha beklemeyi düşünüyorum sonra gidecek görüşmelere
Sevinc24 Cegdemm mesela babaaaaa diye uzatırdı biz normal söylüyormuş gibi yapmıştık hiç umursamadık ve pek akrabalara gitmedik açıkçası evde olmayı tercih ettik çünkü illa ki biri fark edecekti kimseyi o konuyla ilgili onun yanında konuşturmadık
Pembebeyzmavi Cegdemm çok geçmiş olsun ama canınızı sıkmayın geçici bir şeydr geçmese bile kekemeliği tek seansta tedavi ediyorlar
Cegdemm Arkadaşlar az önce Veysel kızılboğa ile seansımız vardı. Gerekli bilgileri aldım ondan hepiniz sağ olun😍
Hyryygt Cegdemm meraba bizde aynı problemleri yaşıyoruz 3 buçuk yaşında. Terapi alıyoruz iki haftadır ama bı azalıyor bı çoğalıyor. Size nasıl bilgi verildi benimle de paylaşır misiniz
zuzula Cegdemm merhaba bizde veysel hocayla terapiye baslayacağz cocugunuz ne durumda acaba gectimi takılmaları ? Cevap verirseniz col sevinirim🙏🏻