fatma_erva Aytensen 3 aylıkken ombre yaptırdım bende sizin gibi çok git gel yaşadım bu konu da ama boyattim genede şükür bir sorun yaşamadık şuan 11 aylık. Doktorunuza veya ebenize bi danışın ben sormuştum .