Burda post varken bende soylemek istiyorum kusura bakma arkadasm postunda soru soruyorum ama.
Benimde akıntım var beyaz yumurta aki gbi az ama yinede hergun oluyor. Dogumdan sonra başladı. 7 ay 5 gün oldu dogum yapali. Ama kaşıntı, kızarıklık, koku fln olmuyor. Sizce neden olabilir normalmidir?