Merhaba arkadaşlar bebeğim 4 buçuk aylık oldu bugün doktorumuz kafa yapisinda az biraz bozukluk olduğunu ve düz kafa yastığı kullanmamızı söyledi acaba aranız da kullanan var mı memnun olduğunuz marka ve faydasını gördugunuz model bana yardımcı olurmusunuz moralim de çok bozuldu ya 😔