Selam anneler yeni katıldım buraya bebeğim 3 aylık memeyi gece uykuda alır sadece sağıp.veirirm normalde ekstra mama takviyesi yaparm ama zorla veriyorum hepsini biberon tutmaz kaşıkla versem ağzından geri çıkarır şırıngayla gene aynı denemediğim yol kalmadi yemiyor bebeğim ağlata ağlata boğazında kala.kala.veriyorum mecbur son bir ayda sadece 150 gram almış yardim edin bizim gibi olan varmı 😒