Canım zaten instagram dolandırıcılığı artık çok arttı ne yazık ki. Hiçbir zaman instadam almayı zaten güvenli bulmadım. Ama eğer dolandırıcı değilse ve sen o kargoyu sırf keyfi almayıp geri gönderirsen bence hakka giriyor. Çünkü kargo fiyatları inanılmaz pahalı. İnsanın cebinden bedavaya 35-40₺ çıkıyor. (kendimde bu işi yaptığım için biliyorum.)
Daha güvenilir yerleri seçebilirsin trendyol,hepsiburada gibi. Zaten dolandırıcı değilse çok yüksek ihtimalle trendyolda mağazasıda vardır.