10 gün sonra 1 yaşına girecek kızım inadına inadına şeyler yapmaya başladı 😅gözümün içine baka baka çiçeklern yapraklarını koparmalar, yerden bulduğu minik minik otu çöpü bana baka baka ağzına atmalar yani yapmaması gereken herşeyin farkında aslında yüzüme baka baka yapmasından bunu anlıyorum. Yapma annecim hayır annecim cıs annecim dedikçe ters tepiyor. Acaba nasıl davranmak lazım umursamasam mı kırsın döksün bıraksam mı bu ilerde başka bi sorun olarak karşıma çıkar mı ne dersiniz? Şimdi böyleyse ben bunu iki yaşında üç yaşında düşünemiyorum düşününce içim şişiyor çünkü 😅