Benimde 2 aylık bebeğim var . Aşırı derecede pişik olmuştu. Saf suyla sil veya yıka. Birde sleepynin saf sulu ıslak mendili var gerçekten sadece suyla. Ben bir sürü ıslak mendil denedim sadece o çok iyi geldi. Altını aldıktan sonra havalandır. Ben hametan kremle kantoron yağı sürdüm. 2 güne hafifledi ve geçti.☺️