Figen2207 Kızlar bebegim emerken çok ısırıyor ve göğüsün yara oldu emziremiyorum ne kullanmam gerek krem olarak başına gelen oldumu bu durum
Figen2207 Sontvbukucu garmastan pomat vardı ama doktorum doğum yapınca vermişti şuan sürsem fayda eder mi
MelisveAnnesi Sontvbukucu Figen2207 bence garmastan mucizevi bir ilaç bana göre. Neler kullandım en iyisi o geldi bana hatta bide onla beraber aynı anda kantaron yağı kullanıyordum eger yok ise zeytinyağı da sürün hizli onarım yapar. Garmastan sürdükten sonra emzirmeden once mutlaka temizleyin memenizi💐