kullanici17272 benim kızım 3 yaşında geceleri uyanıyor ve derin uykuya dalamıyor diye melatonin kullandım birkaç gece ama hiç bir etkisi olmadı. Yani şöyle ilk uykuya çabuk geçti, ama zaten orda pek bi sıkıntı yaşamıyordum. Ama gece yine uyandı, ve yine çok derin uyumadı, belki ilk 3-4 saat uyumuştur ama yine bizim sorunumuz ilk uykuya yattıktan 4-5 saat sonra başlıyor. O yüzden bıraktım kullanmayı. Bence ilaçtan önce gündüz uykularını düEnleyin. Gündüz uykusuz kalınca gece de çok uyanıyorlar. Gece neden uyanıyor sizi mi yanında istiyor onu çözün. Belki birkaç gece yanında yatabilirsiniz. Uyumaya alışana kadar. Benim kızım beni kontrol ediyordu, bende ona istediği zaman yanıma gelebileceğini ama ilk önce kendi yatağında uyuması gerektiğini söyledim. Yanıma istediği zaman gelebileceğinden emin olduktan sonra daha rahat uyumaya başladı mesela. Gündüzleri de evde uyumuyorsa arabayla parka gezmeye çıkın arabasında uyusun. Sizi istiyorsa imkanınız varsa yine siz de yanına yatın. Uykuda bişeyler kaçırmadığının güveni geldikçe daha uzun uyumaya başlayacaktır.