biranne_ Ben bioderma atoderm kullandım ve abartılmış bir krem olduğunu düşünüyorum. Kızımın kuruluğuna iyi gelmedi. Bence hiç paranızı çarçur etmeyin. Mustela stelatopıa krem nem konusunda en iyisi. Bu arada kortizonsuz geçeceğini sanmıyorum . Kızımın kolu böyleydi alerji mamasına geçmemize rağmen aylar koldu geçmedi maalesef. Ama başka yere de sıçramadı