Deletedmom_22 bisenakillisinzaten et,tavuk,kıyma diğer şeyleri hazır alıyorum marketten donmuş halinde
agacsizkoala bisenakillisinzaten doğranmış ıspanak, soyulmuş sarımsak, lahana sarması, haşlanmış mısır ve fasülye , sigara böreği , oğlum için ikişer ikişer paketlediğim köfte , bide yaptığım etli sulu yemeklerin fazlalığından alır kavanoza koyar buzluğa atarım yemek yapmayacağım gün çıkartıp kaynatıyorum oğluma hazır yemek oluyor
Kubra3525 bisenakillisinzaten bir erzurumlu gelini olarak su böregi,kete,etli sarma,göğermiş peynir,mantı,kurabiye,paçanga ve mozaik pastamda hep olur biri gelince kahve yanına veririm ama bitti yeni😅 oglum içinde ilikli kemik suyu
simiyyy Fellah, dolma, fasulye, köfte, vişne, arada börek atarım yapıp dursun diye, kurabiyeyi pişirir atar ya da hamurunu atarım direk, patlıcanı hafif kızartır koyarım yemeklerde kullanırım diye
bisenakillisinzaten agacsizkoala sulu yemek mantıklıymış aslında. Sıcakken kavanozlayıp soğuduktan sonra mı buzluğa koyuyorsunuz
simiyyy bisenakillisinzaten her kurabiye pişmiş bi şekilde atılabilir hiç sorun olmaz ama ben bi kaç tane kurabiyenin hamurunu koydum tam taze çıktı farklısını denemedim hiç ama deneyedebilirim
agacsizkoala bisenakillisinzaten evet tam kaynar değil ama sıcakken kavanoza koyup sonra buzluğa atıyorum şimdiye kadar hiç bozulan görmedim
Kubra3525 bisenakillisinzaten bit kurabiyesi diye geçiyor canım çok güzel tuzlu bayatlamayan bir kurabiye tavsiye ederim bide elmalı kurabiye😅
bisenakillisinzaten agacsizkoala bende yapayım. Yapacak bir şey bulamadığım zaman buzluktan çıkarıveririm 😅
bisenakillisinzaten agacsizkoala sıcakken kavanoza koyduğunuzda ters çeviriyor musunuz yoksa olduğu gibi ılımasını mi bekliyorsunuz