Kızlar bebeğim 41 günlük 15. Günden beri gaz sancısı var burda önerilen her şeyi yaptım ve zamanla azaldı emzirme öncesi gazını çıkardım emzirme sonrası çıkardım zinco kullandım ve alttan rahatça çıkarıyordu gazını bazen masajla bazen kendi. Daha sonra doktorum sab simplex önerdi ona geçtim o günler bebeğim sürekli ıkındı gazını çıkaramadı rahat kaka yapamadı tekrar zincoya döndüm döneli 4-5 gün oluyor ama hala alttan gazını çıkarmıyor karnına dokununca bağırıyor kakasını rahat yapamıyor tam 4 gündür yarım saat uyuyup ıkınıp uyanıyor sürekli ıkınıyor ağlıyor canı acıyor gaz masajı yapıyorum yine de gazını çıkarmıyor sadece kucakta uyuyor 😭 var mı tavsiyeniz