Kızım 19 aylık. Karşıyaka iskele yakınında bebeği olanlar var mı? Bebeklerimizin sosyalleşebileceği, bizlerin de arkadaş olup hoş vakit geçirebileceği dostluklar kurabiliriz diye düşünüyorum.
daha önce çok konuşmuştuk aslında ama havalar kötüydü, umarım yakınımızda olan arkadaşlarımız vardır ve bu mesaja dönerler 🌸