Kızlar 7 mayısta başladım diyete. G5 masajı ve heykeltraş ile destekliyorum. Evde de leslie yapıyorum. 3 kilo vermişim. Gidenler ödem Tabiki. Yağ yakımına henüz geçmedim. Bu haftadan sonra yakarım inşallah istikrarlı davranırsam.ancak şöyle birşey var. Şuan adetimin 3.günü.Acayip derecede tatlı krizi tuttu. Diyetisyenim yeşil elmanın üstüne tarçın at ye dedi. Ay hiç işe yaramıyor. Nasıl kilo almadan krizimi atlatabilirim? Fit tarifleriniz var mı bitterli falan😒😒