Tuubaaaa Merhaba anneler süt icirme konusunda kararsiz kaldım. Bi takım zararlı diyo bi takım icirmelisin diyo sizler ne yapiyosunuz
Ates_mami Tuubaaaa 2 yasa kadar anne sütü aldıkları için o kadar da önemsemiyorum. İçerse içer. Ama 2 yaştan sonra günde 1 bardak izin veriyorum. Daha fazlası değil. Benimkiler de süte bayılıyor. 10 bardak versem içer. Ama vermiyorum. Çünkü dişleri çürütüyor. Özellikle sütten sonra ya diş fırçalanmalı yada suyla ağız temizlenmeli. Bu süt yüzünden büyük oğlum 5 yaşında ağzında sağlam dışı yok diyebilirim.
agacsizkoala Tuubaaaa bir buçuk yaşından sonra vermeyi denedim istemedi, iki yaşından sonra içmeye başladı ama , hergün bi kutu (küçük kutulardan) kahvaltıda içiyor artık
Noname21 Tuubaaaa fazlası kansizlik yapiyor icseydi sevseydi ben ginde bir bardak içermek isterdim ama sevmedi 2 bucuk uasinda yogurt peynir yeterli yiyorsa sut içmesine gerek yok
Banu- Tuubaaaa bugun 1 yaş doktor kontrolünden geldim hala inek sütü ve bal yasak. Bir faydası da yok zaten. Hatta mide ve bağırsağı olumsuz etkiliyor. Ayran, kefir, yoğurt, peynir gibi besinler tüketiyorsa yeter de artar bile.