Tuba_2020 19 aylık bebeğim gündüzleri tek uyku yaparken son zamanlarda uyumak istemiyor.. Sanırım tek uykuya geçecek ama henüz çok küçük, akşam yemeği vakitlerinde gündüz uyumadığı için çok huzursuz oluyor.. Var mı önerileriniz arkadaşlar?
Babybloom Tuba_2020 bu aylarda tek uykuya geçiş normal aslında. Benim kızım da 20 aylık bikaç aydır 12-4 arası uyuyor bir kere. Tek uykudan kastınız gündüz uykusu olmadan mııı? Yok bence de onun için küçük daha. Pes etmeyin uyumasa bile yatırın derim
Elmassss Tuba_2020 canım benim kızım 1 yaşından itibaren tek uykuya geçti sabah 6 uyanıyor 10 da yatıp 13.30 a kadar uyuyor akşam da 8 de yatıyor normal yani bu aylar
uckizannesi Tuba_2020 canım bu aylarda malesef böyle oluyor 3 kızımda da aynı şeyleri yaşadım bayada bir uzun dönem sürdü hem uykuları var huysuzlanıyorlar hemde uyumuyolar vede gece uykusunu gündüz uykusu zannedip 2 saat uyuduktan sonra gece kalkıp uyanıp sabaha kadar uyumuyolar çok zor dönem gerçekten bende öğlen zorla uyutup ama bazen zorlada uyumuyor sonra parka götürüyorum enerjilerini atınca daha iyi oluyor
Ebrararin Tuba_2020 gündüz uykusunu bırakmak için henüz çok erken kızım da 19 aylık bazen direniyor ama uyku sıkıştırdigi için yada uykusu dağıldığı için artık gözlemlediğim kadar sonrasında uyuyor zaten bırakmayın pes etmeyin
Tuba_2020 Babybloom gece uykusu hariç uyumak istemiyor bebeğim bu defa da çok huzursuz oluyor günlerdir böyle huzursuz olmasa uyumasın diyeceğim ama huzursuz olunca kıyamıyorum da.. Normalde 10dk içinde kendisi uyurdu düzen tamamen değişti.
Babybloom Tuba_2020 ben bu şekilde 4 yaşa kadar uyuttum. Küçükken kolay oluyordu, büyüdükçe uyumayabilirsin ama yatağında dinlen diyordum zamanla gündüz uykusunu sevdi🌸
Tuba_2020 uckizannesi dediğiniz gibi enerjisini atmalı yalnız birde 6aylık bebeğim var tek başımıza zor çıkıyoruz.
Elmassss Tuba_2020 belki ay olarak ta atak döneminde falan ise direnme olabilir canım inşallah geçici bi süreçtir
uckizannesi Tuba_2020 ay aynı bende geçen sene öyleydim biri 18 aylıktı biri yeni doğmuştu vede o dönemde kışa denk gelmişti 18 aylık olan sabaha kadar uyumuyodu tam sabah o uyuyodu küçüğü kalkıyodu çok zordu papatya çayı içiyorsa iyi gelebilir yada düzene girene kadar artık bebeği bebek arabasına koyup Allah kolaylık versin benimde şimdi küçüğü aynı dönemde uyku düzensizliği bide büyükleride uyandırıyor çok zorlanıyorum bende ama çıkarcam birazdan
Tuba_2020 Elmassss inşallah çünkü çok zorluyor huzursuz olunca ağlıyor bu defa diğer bebeğim de ağlıyor.. Umarım geçici süreçten ibarettir😅
Tuba_2020 uckizannesi Amin teşekkür ederim gerçekten çok zorlayıcı bi dönem doktorumuzda önermişti papatya çayı.. Bende çok zorlanınca kangru ya koyuyorum küçüğü, büyüğün uykusu düzenli iken bu kadar sıkıntı olmuyordu.. Yeri geliyo eşim evde olmadığı zamanlarda 10yaşındaki kızımdan yardım istiyorum 😅Geçecek inşallah bugünlerde..