Kizlaaarrrr bune böle herkes hastaaa ortalık dökülüyor bu sene hastalıktan belimizi dogrultamadik valla… Eşim ve ben grip olduk ama ben bı tik daha rahatsızım 🤧🤧 kızıma bulaşmasın die maske takıyorum evin içinde çok yaklaşmamaya çalıştırıyorum off çok kötü ortaljk dikkat edin akşam doktora gidicemm bende sinüzit var galiba ondan bole 🤦🏻♀️