Oğlum 3 aylık olmak üzere, geceleri aramızda çoğu zaman kucağımda üstümde uyuyor. Gece 2 de ancak derin uykuya geçiyor öğle 12 ye kadar arada uyanıp emiyor gazı rahatsız etmediği sürece devam ediyor (tabi ben de onunla yatıyorum)
Öğle olunca artık kalkmam gerekiyor onu bırakınca uyanıyor sonraki uykuları asla beşiğinde yaptıramıyorum artık bıraktım zaten uğraşmayı, bebek arabasında ileri geri sallayıp uyutuyorum o da 20-40 dk arası uyuyor. Bunu nasıl düzeltebilirim fikirlerinize ihtiyacım var