sedamanavoglu Merhaba. 11 aylık bebegim 3. Disini cıkarıcak ama hiç uyumuyor gece gündüz. Ne yapacagımı sasırdım. Hangi jeli kullanmalym yada ne vermeliyim? Yardımcı olursanız cok sevinirim
Deletedmom115 sedamanavoglu jelleri yutma riskine karşı pek önermiyorlar onun yerine karanfil zeytinyağı deneyin
fatima sedamanavoglu hiç birini karanfil&zeytinyağı yeşil soğan bir de birisi söylemişti tecrübe ile sabit ben denemedim alovera bitkisinin jelini sürüyormuş o rahatlattı baya demişti.. bana kalırsa müdahale etmemek gerek. zaten pek işede yaramıyor yaptıklarımız. 🤷♀️
Derin34_ Sdks prasayı bende duymuştum sağlıkçı bi arkadaş demişti bizim daha diş durumumuz yok olırsa bnde seniycem prasayı