Ayse01_ ben yıkayıp doğrayıp dudukluye koyuyordum genelde yarım kilo yaparım
Yarım kiloya 1 cay bardağı kadar bulgur koyup 1 2 çay bardağı kadar su ile pisiriyorum
Suyu ayarlamak zor olduğu için ara ara açıp bakıyorum
Piştikten sonra su ve 2 yemek kaşığı unu kqristip döküyorum
Tekrar karıştırarak koyulasmasinu bekliyorum
En son tereyağ sıvıyag eritip servis tabağına yemeği alınca üzerine döküyorum baya lezzetli oluyor