20 gün oldu benim ama dikişlerim iyileşip düştü. Ağda yaptırabilirmiyim acaba
Seymaslannumt henüz çok erken bence jilet yada eldivenin kullanabilirsiniz
Seymaslannumt anestoplamat sürün uyuşsun öyle yapın sıkıntı yaşamazsınız ben öyle yapmıştım
Seymaslannumt dikişleriniz düşse bile o bölge hassastır henüz.biraz daha beklemelisiniz
Benim doktorum 40 önermemisti
38-ruyam dogumdan kaç gün sonra yaptırdınız