Anneler merhabalar🙏🏼 Kızım 1 yasına girdi. Doktorumuz 1 yaş göz kontrolü için damlalı göz muayenesi yaptırmamızı istedi. Aranızda yaptıram varmı? Bi süre bulanık görüyoruz o damlayla. Bebeklerde sıkıntı olmaz değil mi? Bilgisi olan varsa paylaşabilir mi 🧡