Ebruuuuuu Merhaba hanımlar. 7 buçuk aydır kızıma anne sütü sağarak veriyorum artık kesip mamaya dönmeye karar verdim çünkü bir de 26 aylık bir bebeğim var çok yorucu olmaya başladı. Aptamil verdim asla içmek istemedi, hangi mamayı önerirsiniz
Deletedmom_21 Ebruuuuuu evolvia deneyin sindirimi daha kolay sma hizli kilo aldiriyor ama kabizlik yapıyor geneldr
Bsraaakrs Ebruuuuuu bizde ilk 6 ay evolvia kullandık 7 buçuk aylık sonra içmemeye başladı bebelac içiyor şu anda ama anne sütünü kesmeyin sütünüz varsa biliyorsunuz o daha iyi tabikide siz daha iyi bilirsiniz 🌸birde kabızlık için mamasını yada anne sütüne zeytinyağı koyabilirsiniz
Ebruuuuuu Deletedmom_21 Zaten ek gıdaya başladığımızdan beri bi kabızlık söz konusu evolvia yı denicem teşekkür ederim
Ebruuuuuu Bsraaakrs Keşke emseydide 2 yaşına kadar doya doya emzirseydim ama bu çok yıpratıcı bir süreç, öneriniz için teşekkür ederim🥰