MuhammedAmine benim kizim da 7.5 kilo 8 e dogru gidiyodur boyu 68cm bacaklari baya bogumlu butun bezler iz yapti hem de hareketli oldugu icin de pisik gibi boyle etini acitmis oluyor. Tişörtünün ustunden takiyorum bezi belini iz yapmiyir böylelikle ama bacak arasini bütün bezler iz yapıyor ama goon 3 numara baya kotu yapti... beze de bayildim kulkanmak istiyorum bakalim 4 numarasini deneyeceğim