İnstagramda birini takip ediyorum. Aynı senin bahsettiğin gibi giyinmek istemediği için çığlık çığlığa ağlıyormuş. Hatta sadece altında bez bahçeye vs çıkartıyordu Kadın. Kışın ortasında bez ile dolaşmak istiyordu vs. İki üç ay sürmüş sonra düzelmiş. Sanırım bu da bir süreç