Merws evet lokal, iğne yaptılar. Aç veya tok bir şey demediler. Bi saat önce yemek yemişti sünnetten. Beş dakika sürdü zaten. Bitince doktorumuz ağrı kesici ve antibiyotik merhem sürdü, bunlardan sizde alın eve gidince uyuşukluğu geçmiş olur sürersiniz dedi. Günde dört kere sürdük kremleri. İlk üç saat falan biraz huysuz halsiz gibiydi. Sonra zaten rutininde devam etti. Ertesi gün beraber dışarı bile çıktık. Bardak kapatma, sargı falan hiçbir şey yapılmadı. Krem sür bezle annesi başka bir şey yapma dedi doktorumuz. Biz de yapmadık. Üç gün sonra mutlaka yıkayacaksınız, krem kalıntısı kalmasın dedi o kadar.