Sehnurr bende 3 öğün veriyorum canım yani, sabah kahvaltı, öğlen uykusundan uyanınca meyveli yoğurt vs, akşam üzeride akşam yemeği, tamamen bebeğinin isteğine göre ilerle yok yanlış yok tadım ayı falan dinleme ger bebek farklıdır, onun isteğine göre hevesini kırmadan ilerlemelisin, benim bebeğim de biz yerken ağız şaplatiyordu 5 buçuk ayda tadımlara başladık, ben 3 gün kuralı gitmedim sadece alerji yapan yiyecekleri 3 gün gittim, yer fıstığı, yumurta beyazı, avakado gibi gibi