Cck benim oğluma o dönemde obez dedi doktoru ve hemşire , 4 saatte bir beslememi söylediler ama oğlum gece uyurken bile iki saatte bir uyanır mama içerdi ve bende sadece mama veriyordum (Aptamil) . Daha sonrasında çok iyi bir doktora götürdük obez dedikleri için , doktor bize hiç kafanıza takmayın çocuğu sakın aç bırakmayın yürüdükçe hiçbir kilosu kalmaz dedi ve öyle de oldu. 13 aylıkken bir anda kendi isteği ile mamayı bıraktı sonrasında 15 aylıkken yürüdü ve bütün kiloları gitti. 1 yaşına 15 kilo giren oğlum şimdi üç yaşına girecek iki sene de üstüne iki kilo koyamadı