Kızlar 6 aylık oğlum 3 4 gündür çok hasta öksürük ve burun akıntısı vardı gece de yeşil renkli kusma olunca hastaneye gittik. Üşütmüş doktor da öksürük için ventolin şurubu verdi ama çok kararsızım kullanma konusunda reçete de bebekler ile ilgili hiç bir şeyi verilmemiş daha çok 2 yaş üzeri çocuklar ve yetişkinler kullanıyormuş. Kullanan ve faydasını gören var mı acaba