BegumKolac Kızlar benim bebeğim 3. ay kontrolünde 6100 gramdı.4.ay kontrolüne haftaya gideceğiz.En az Kaç kilo alması normaldir?İki gün önce tarttığımda 6550 gramdı.Az kilo alıyor diye kaygılanıyorum.
Biaslanannesi17 BegumKolac ilk aylara göre az aliyolar diye duymuştum bizde 3 aylıkken 6.800 dük yarın aşı var bakalim kac olacak
Sdmte BegumKolac benim oğlanda 3 aylıkken 6100 dü canım 4 ay 7 günlük olduk 2 gün önce 6850 dedi doktor. Genelde 1 kg alırmış 4.ayda bebek ama 500 gram altına düşmedikçe normalmiş.
bhbh5655 Bizde 3 ayda 6600 dük . şuan 3 ay 15 günlük üstüne daha almamış 🥲İnşallah ay sonuna kadar alır biraz