Bebek doğduğu zamn nelelere dikat etmeliyiz ne gibi sorunla karsilastinz nasıl astinz ben emzirmekfen korkuyorm ilk bebeğini emziremedm zor gekiyordu sagip veriyordm bir de ikinci olucak ilk kızım 3 yasinda kıskanır iki çocuklu hayat zor mu 😞doğuma 19 günüm kaldı sezeryab olucak nasıl ikiisyle olgilencm mi