Ne olur bana birileri cesaret versin 26 aylık oğlum var emerek uyuyor başka türlü asla uyumadı bu zamana kadar. Şuan sadece öğle uykusu öncesi ve akşam uykusu öncesi emerek uyuyordu ama 3-4 gündür öğlen emziriyorum tam yatağına bırakacakken tekrar uyanıyor bende dedim madem uyumuyor zaten öğlen emerek bende artık emzirmeyi sonlandırayım dedim. Şimdi ona anlattım artık meme bitti istersen süt verebilirim sana sarılacak uyuyabilirsin diye sizce böyle birden kesmemin bi sakıncası olur mu ? Ne olur birileri bana cesaret versin de bitireyim şu işi artık