Fatos3520 bende post açmıştım aşı oldu ertesi gün isal olmuştu kızım 20 gün falan isali geçmedi doktora gitmiştik herşeyine bakıldı temiz çıktı herşeyi doktor diş ten dolayı dedi geçti şimdi isali dişimizde çıkmadı daha yine devam ederse doktora görünmenizi öneririm