Merhabalar kızımın 9 gün sonra Doğum günü var ailecek 20 kişi falan oluyoruz çocuklar falan olucak menü olarak
simit kurabiye cevizli kurabiye sarma poğça Rus salatası kısır ve pasta olucak içicek olarak kola düşünüyorum başka ne yapabilirim yeterlimi sizce 7 çeşit ?