gulceninannesiii Merhaba 4 ay önce doğum yaptım ve çok fazla saç dökülmem var😒 bıttım sabunu kullanıp yeni saçları çıkan oldu mu acaba. Varsa hangi sayfadan aldınız? Orjinalini bulmak zor diyorlar
Vaveyla3108 gulceninannesiii Ayy ben bi ümitle aldim 3 kalıp sabunn.. hatta settii. Instagramdan aldım. 3 sabun+1 sac kremi şeklinde. Sadece sabun uygularsan ottt gibi saman gibi, sac kremini uygulayncada 10 gündür saçlar yikanmamis gibi duruyordu. 2 kere kullandm biraktim 🤭
NehirVolkan gulceninannesiii saçı kurutuyor ya bıttım sabunu ben Mardin’de aldım kullanmadım hiç yani babaannem Kendi yapıyordu saçları uzundu maşallah vardı da
gulceninannesiii Vaveyla3108 evet yağlı bi görüntü bırakıyor diyorlar ama bende bi umut alsam mı bilemedim, hiç saçım kalmadı çünkü😏
gulceninannesiii NehirVolkan ayy en güzeli o işte kendi yaptığı. Bende orjinal katkısız yapan bi yer bulsam almayı düşünüyorum