Merhaba hanımlar bebeğim 4 ay 5 günlük d vitamini olarak sağlık ocağının verdiğini kullanıyordum pedia d3 ama değiştirmeyi düşünüyorum paraben içeriyormuş diye duydum kan ilacına da yeni başlıycaz sağlık ocağı devit dedi diye hatırlıyorum ama onu da kullanmayı düşünmüyorum siz hangilerini kullanıyor ve memnunsunuz birde yakın zamanda alanlar varsa fiyatını da belirtebilir mi?